Sambung Pembelajaran Tarannum..

assalamualaikum..

pernah dalam post yang lepas aku ceritakan bagaimana aku dan adik belajar melagukan al-quran..
dulu dengan ustaz Baha..tapi kali ini pelajaran diteruskan lagi..cuma gurunya berbeza..
oleh sahabat baru berasal dari Kota Damansara , Yusuf..

cara layanan dan pengajaran sangat sejibik (ayat sape tah) dengan ustaz Baha..saling tak tumpah weh..
teringat plak kat ustaz Baha nun jauh di Teluk Intan..
rasanya balik kampung nanti banyak masa untuk belajar dengan ustaz..sebab aku bakal jadi pengembala kambing di Teluk Intan..jaga kambing ayah..

petang2 boleh ke rumah ustaz belajar tarannum..malam...try telefon acu untuk ikut ke pengajian..
wah..sungguh sunnah sekali kehidupan lepas SPM aku..pagi dan petang jaga kambing...
siap2 ke rumah ustaz..malam pengajian..
jadual yang sangat padat..
tapi aku tetap ushahakan untuk pegang komputer..walau di maki..aku tak heran...

tambah2 oleh mereka yang kuat mengadu domba...aku tak heran weh..!!!

so..layan la video yang aku record ni...

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin