Blog Aku Jadi Medan Tuntut Hutang..

assalamualaikum....

tah kenapa...
blog aku jadi mangsa...
aku tak berdosa...
kat shoutmix kat tepi tu...
ada orang tuntut hutang...
nama dia sang asura..

aku ingat dah banned dia punya I.P address..
tapi hampeh...
dia gelakkan aku balik...
alahaii...

pegi lar call orang yang hutang kau tu...
aku dah tak larat nak masuk campur...
memandangkan aku nak SPM...
aku dah tak mau ambil tahu hal dunia...

bangun pagi buku...petang buku dan malam pun buku...
jarang sekali lepak kat kedai burger asri (kekadang ada jugak)
inikan pulak nak update blog..
tapi terasa bengang bila blog aku jadi mangsa ah long yang berdosa..!!

tah kenapa...
mungkin aku tak mengerti penat mencari wang...
jadi aku tak nampak sebab orang itu perlukan wang...
yang aku tahu...
merabih boreh umi je...

tapi bukan untuk orang lain...anak dia jugak...
pernah sekali...si ah long aku bagi amaran...
dia tak pernah peduli...
malah aku digelakkan dan di persendakan..

kenapa dia beria-ria menuntut pada aku..??
aku tahu...
mungkin aku ada pertalian dengan si peminjam..
tapi...

WTF..!!!
aku tak bersalah..
aku tak makan duit ko..!!
ko tuntut kat aku..!!
kalau aku bukak mulut..!!
ko sakit..!!
aku tak suka saktkan orang..
tapi setiap kesabaran ada tahap..

selagi hati masih tahan...
aku boleh jaga mulut ni..
pejabat SPRM dah gempar dengan kematian Teo hari tu...
jangan gempar lagi bila aku bukak mulut...

jangan ingat aku tak tahu mana Plaza Masalam...
bergegar Port Klang nanti..!!

mulut tempayan boleh ditutup..!!
mulut aku..!!
aku sendiri jaga..kalau berani try tutup tengok..!!
bukan niat nak mencabar..
tapi aku masih hormat 'kamu' sebagai orang yang lebih tua...

jangan cakap aku buat kenyataan berani mati bila kuarkan post ni...
tapi fikir balik...
siapa yang mula dulu.??
blog aku takde kena mengena dengan kehidupan korang..
bila korang dah kaitkan blog ni..

blog ni jugak nanti aku musnahkan korang...
aku hanya seorang pelajar..
pemikiran aku tak sematang kau orang...
ada keluarga yang perlu dijaga..
ada harta untuk dipelihara...

jangan sebab pemikiran korang yang tak waras jadikan aku seperti kanak2
bercakap tanpa tapis...
muntahkan apa yang pernah aku telan...
telinga yang mendengar..
hati yang membara...
juga terluka...

mungkin korang tengok aku tak seberapa...
tapi korang bley try me..!!!
teruskan jadikan blog ini medan tuntut hutang...

PORT KLANG BAKAL BERGEGAR..!!!

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin