Mat Rempit VS polis

assalamualaikum...

hari tu...umi balik kampung..
aku....
yahoo..!!!
agak merdeka...hehehe
bukan2..
aku masih terkongkong...ada kelas tusyen yang perlu aku hadiri...
tapi waktu malam...

hehehe
aku keluar merayau dengan Najmie yang baru balik dari China..
malam minggu...
mat rempit banyak...

kami hati2 skit masa jalan...naik moto 135 LC najmie...
masa jalan slow2 kat Jun Seng...tiba2 game start...
hampir 10 biji mat rempit memecut laju..atas jalan raya penuh bercahaya lampu...hehe

tetiba tah satu moto tu mencilok untuk memotong...
sekali dia punya firing cover set patah...
bersepah atas jalan raya...
aku n najmie...
GELAK SEPARUH MATI..!!

aku perasan yang geng2 mat rempit tu nampak kami..
tapi...
ada aku kesah..??!!
kitorang tawaf jun seng..
pegi tempat barang mat rempit tadi bersepah...
amik dia punya firing sisi..
muahahah
gelak2...

masa nak pecut lari...
tengok kat belakang mat rempit penuh...
diorang kejar lar....
najmie tak bagi chance...
lari masuk quarters...muahahaha
diorang tak dapat kejar...

agak line dah clear..
kuar pegi minum...
masa kat kedai...
nampak satu geng cam samseng je...diorang asyik pandang aku ngan najmie (cam prasan je..)..
tapi...
ADA AKU KESAH..??!!

once again...
kitorang gelak2 time ngah minum tu...

pastu geng pak polisi datang...bukan seorang dua...
skali bawak satu batolion...
geng samseng cabut lari...

again...Ada aku kesah..??!!
hehehe

masa tengok polis datang...rupanya polis dah maju ea...
hahaha
bukan ape..
diorang bawak satu batalion sume naik moto scrambler...
aku n najmie...
gelak lagi...

tapi sekrang tak boleh nak upload gambar...
USB cable tah kemana (cuai aku ni..)
tapi aku akan cuba cari...
bagi korang tengok gambar moto polis tu...
cantik..

patut la semenjak dua menjak ni...
malam minggu...
Jun seng sunyi...
hahaha

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin