Gangguan..

assalamualikum..

baru2 ni aku dikejutkan dengan satu perkara yang sepatutnya aku terkejut..
bukan ape pun sebenarnya..
tapi aku sedang dilanda satu serangan elektronik yang tercetus akibat dari perbuatan sendiri..
mungkin aku dimusuhi..mungkin aku dibenci..



nombor telefon kesayangan aku telah diedarkan secara meluas untuk gadis2 gatal satu maraya (bhs nippon)..
kalau satu takpe..ini sekali dua2 nombor aku..
hua..
aku mahu menangis..

gangguan yang diterima bukan sahaja sekadar 'panggilan rindu' (miss call),tapi juga panggilan yang berisi..maksudnya ada yang just tanya khabar (aku tak kesah)..
tapi bila dah start tanya yang bukan2 pasal hal dan hak peribadi..aku sudah mula membenci..
hinggakan menceritakan perkara yang jijik..macam nak muntah aku degar ayat bodoh diorang ni..



untuk pengetahuan korang..nombor ni tersebar melalui majalah KLIK!

dekat ruang shoutout..

"hye..a'm Afif..I hate Korea..sape nak kenal msj je kat number ni 013-bla2 /017-bla3"

aku tak tahu samada untuk bahan promosi majalah diorang,tapi bila dah diganggu berkali-kali..
aku tak tahan..mahu menjerit..

nak je aku list out sume nombor phone mereka yang gatal dan pengamal seks songsang kat laman ni..

kalau korang perasan..ada ayat "i hate Korea"..ape tu..?
kenapa dengan korea..?
apa masalah aku dengan korea..??

tah minah rempit mana la yang sebarkan nombor aku nih..

PESAN BAPAK:

"kepada yang berkenaan..tolong hormat orang kalau korang nak di hormati.."

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin