Sakit Hatikah Bila di Layan begitu..??

assalamualaikum..

time:7.43
cuaca:haba dan bahang petang senja
mood: rasa nak sepak orang..tapi takut kena sepak..


fine!tajuk takde kena mengena dengan entry.lokasi kini di rumah acu.penat setelah berapa jam dalam kereta tadi..
rindu pada thumbdrive yang cute tu terubat bila Ira yang comel dah pulangkan semula.sebab masuk gambar masa dekat hotel goldcourse..

aku rindu kawan2....
rasa nak jerit.."weh kawan2..!!korang dimana..??"

tapi aku terfikir.diorang ingat kat aku ke..??
hmm..

tadi kenduri cukur jambul anak pida.tahniah.dapat anak yang comel.anak je comel.mak..ceh..hahaha

jahat mulut ku mengutuk orang..cili mulut tu kang..

aku cuma pelik melihat orang disana.nama je kenduri.tanya jemput sapa.
dah.jemput ramai.masak pun banyak.
ayam aje dah berketul-ketul.
pergh..ayam goreng rempah tu..hahaha
tapi tetamu..kami aje..??
pelik.....


teringat juga pada kawan baru kat tempat kerja.dulu jahat mulut kutuk diorang.sekarang dah mula biasakan diri.
cuma aku tak jadi seperti mereka.
aku tetap aku..

sekarang tertanya-tanya.apa motif aku tulis entry ni??
hah..tulis je la..takde orang baca pun.aku peduli apa.
janji perjalanan hidup aku terjournal dengan sendirinya.


back in kilang.....

kawan baru best..semua perempuan..haha
maw jadi perempuan aku ni sudahnya..
ada beberapa lelaki.salah satu nepal lelaki.
nam..Vickey..
wah..nama glamour beb...

terer komputer.sebut apa saje.hardware n software.semua terer..
event dia boleh faham bahasa komputer...
apa tu..??tah.aku pun tak tau..
tapi yang aku tau,bhsa komputer digunakan programmer untuk buat suatu program.
tah betul ke tak..


ada sorang kawan laki..made in kemboja.
cakap thai pekat..
nama karim..weh..nama dia karim..haha.macam melayu..
tapi suka buat lawak.setiap yang aku cakap ditafsirkan dalam fahaman kotor.ye ke..??
tah lar..tapi bila aku sebut.."karim..ganti plastik baru taw.."
dia punya gelak..tak kering gusi.jatuh kerusi..
aku terfikir...


juga ada seorang perempuan..
nama Alia..
mak dia kerja kat situ gak..
so.tak boleh nak gatal sangat..wahahaha
suka kek.baru jer cerita tentang aku sarapan kek coklat yang kakak buat.
mulut dia tak berhenti cerita tentang minat dia pada kek..hahaha
boleh bawak bagi try..

ada ramai kawan sebenarnya..tapi masih proses kenal dengan diorang.baru boleh cerita.

teringat kawan tusyen dulu..
ayien,haniff,faiz,yana,shuhada,harith,bla3...

teringat jugak kawan sekolah..
haziq,syafiq,nazli,rafiq,bla3...

rasa nak text diorang je..ajak pergi genting hujung bulan ni..
tapi..tah lar...

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin