Siapala 'aku' tanpa NYA...

assalamualaikum dan salam sejahtera....

untuk post pertama juz nak ucap salam perkenalan jer lar...

blog ni akan menceritakan perjalan hidup aku...seorang hamba Allah yang teramat kerdil di bumi ciptaan tuhan yang Maha Esa...

Al-Khaliq telah mencipta aku pada tanggal 25 mei 1992...dan untuk pertama kalinya aku di beri peluang untuk hidup secara survival di atas bumi Allah Yang Maha Esa....dan pada hari ke-5 aku dibumi...aku telah dinamakan Mohammad Affifuddin...tak tawu ler pe mksudnya..tp ikut kata seorang pakar arab tu...afif tu mksunya ringan..addin maksudnya agam iaitu islam...

maksud secara kasar ialah...agama yng ringan...

hahaha...


1 comments:

  Anonymous

March 1, 2009 at 8:40 AM

1. ermm... awat xde ruangan my profile kat side bar???

2. secret ke?

^_^"

Blog Widget by LinkWithin