Bila Cuti Menjelma...

assalamualaikum...

hari ini aku telah tiba di perak kampung halaman tercinta..kampung belah ayah ler...
hurm..pagi ni lepas solat subuh aku terus lepak ngan Iqbal kat bendang..tengok orang meracun sambil2 tu tengok keindahan ciptaan Allah..

memang indah betul pagi ni..dengan cahaya mentari pagi dan udara yang menenangkan jiwa..wahh..eh3..SubhanAllah.....

aku sempat ambil dua keping gambar sebelum batery phone kesayangan aku habis..adoi.

layan ajer la...





lepas tu..aku ngan iqbal pergi gunting rambut kat kedai err.aku lupa lah nama kedai tu..tapi kat parit 12..aku tengok kedai ni klasik betul..ada kerusi antik..elok lagi plak tu..haha..



petang tu..paksu datang..aku dengan muka selamber ikut paksu..hehehe
ape lagi pergi tengok projek fetigasi dia ler..memang seronok..macam2 pengalaman baru aku dapat..conohnya..cara nak buang garam2 dan hablur2 yang tersumbat dalam tube air,serta meneliti setiap pokok dan memastikan dalam keadaan subur dan nyaman..hahaha

tengok gambar bawah ni pulak..




proses nak buang garam dan hablur..

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin