Sehari Di Bukit Gantang..

assalamualaikum...

PRK Parlimen Bukit Gantang bakal berlaku..walaupun penamaan calon belum pun diumumkan,tapi kempen secara tak rasmi telahpun bermula..

bukan ape..aku ni kekadang skit2 ada masuk politik jugak..aku pernah tengok ummi-anni banner2 pelik yang dah mula beroperasi di sekitar Changkat Iboi..memang kelakar habis..tapi aku taknak publish kat sini..sebab bukan itu point aku..

tapi tentang kenyataan "tiada projek mee segera" oleh si Najib..aihh..pelik bin ajaib..

aku masuk aje Bukit Gantang..dah tersergam indah jentolak2,steamroll2 serta lori2 pengangkut tar jalan..memang penuh jalan tu..rasanya memang tak pernah dibuat orang..yang sakit hatinya kalau buat projek tak ganggu orang takpa..ini habis jalan jam depa boleh tak buat apa2..

ada satu apek bawak lori sampai mengamuk sebab tunggu terlalu lama...kami pun sempat jugak bertanya ape ke hei nye dia nak marah2..rupa2nya...dia dah menunggu dari jal 3.30 petang..waktu kami sampai tu dah hampir maghrib...memang tak boleh pakai...mawnya tak mengamuk kawan...

aku ada ambil beberapa gambar untuk tatapan umum..tapi tak banyak sebab batery phone habis..charger plak tinggal kat rumah atok..adoii..dugaanNya...




gambar kat atas waktu sedang projek berjalan..dan hasilnya..tengok kat bawah ni...

susah menyusahkan....

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin