Aku diintai Semasa Mandi..!!




assalamualaikum...

hari ni err..maksud aku..sekarang aku nak cerita kat korang tentang peristiwa menyayat hati yang aku nak ceritakan kat korang yang berlaku pada diri aku...tak lupa kat umi..

semalam..aku bermalam kat rumah bang long..bukan abang kandung..tapi abang saudara..memang panggilan dia abang long sebab anak sulung dalam keluarga dia..

aku bukan nak burukkan dia..tapi ni semua telah terbukti yang dia memang punyai perangai yang tersangat lah huduh..iaitu...

mengintai..mesti korang ingat yang mengintai ni ialah macam panjat dinding belakang tandas dan mengendap dalam keadaan seakan terdesak nafsu...aku nak kata kurang dapat belaian nafsu tak boleh jugak sebab dia dah kawin...

aku sndiri yang jadi pembukak sembah masa sambut pengantin datang dengan Nazli..kami bertempur pamirkan aksi silat masa tu...

kembali kat cerita...masa aku mandi..selepas umi mandi..aku punya mata meliar dalam bilik air tu..pasti aku ternampak macam bekas paip air..macam spare part untuk paip patah..mula2 aku tak kesah..tapi aku terperasan satu benda..

dalam paip tu ada segumpul plastik sampah warna hitam..aku tertanya pada diri sendiri.."ape la kreatif benar pemikiran..taruh plastik sampah dalam paip...tapi aku terkejut bila dapati ada macam mentol lampu dalam gumpulan plastik tu..

aku tanpa buang masa terus saje rentap paip tu....aku makin curiga bila belakang paip tu ada wayar..aku terus cabut wayar tu..aku sudahkan mandi aku...

keluar dari bilik air,aku telefon pais..dengan arahan aku bertindak..pais arahkan aku ambil paip tu bawak keluar dan tunjuk pada dia kat perak...aku terus ambil...mula2 aku tak terfikir yang abang saudara aku yang pasang..mungkin sifat nakal jiran sebelah yang pasang..

tapi bila aku cari punca wayar tu rupanya bersambung ke bilik dia..
aku kaget macam nak pengsan...
aku tak buang masa terus ambil benda tu bawak masuk beg dan berpura-pura tak tahu...

aku nasihatkan korang...hati2 bila mandi tak kira di rumah saudara,sahabat mahupun adik beradik sendiri..
dalam situasi aku,aku tak tahu apa motif dia dan aku tak mahu tahu pun...dia tu akupadam dalam diari hidup aku..!!

3 comments:

  Unknown

October 30, 2020 at 9:04 AM

Msti awk mndi bogel kn

  No

April 8, 2022 at 10:01 AM

Bestnya... lepas umi, awak pulak buat show. Nyummm...video yg dirakam masih disimpan kemas

  No

January 25, 2023 at 9:16 PM

Ala lepas rakam abg tengok abg delete la. Bukan boleh sentuh pun. Hahahaha

Blog Widget by LinkWithin