Malang Datang Kelas Lewat..

assalamualaikum...

hari ni tersangat lah malang...aduhh...takde la malang sangat sebenarnya..

pagi tadi bangun pagi terus mandi..ingat nak hantar Umi ke Klang Sentral..tapi umi tak bagi...hehehe..so aku tak suka membuang masa dengan melepak..aku keluar la pegi joging..

pergi jonging dengan Kak Cik...tapi hampeh..aku lari tak sampai satu pusingan dah semput..dulu bukan nak cerita..tapi kalau takat padang pandamaran tu aku pandang sebelah mata je...4,5 round selambar aku redah..

tapi pagi ni mungkin kerana cuaca sejuk dan agak berjerebu..nafas jadi pendek (ada kena mengena ke..?)

balik tu terserempak dengan jiran..berjoging jugak korang..tapi tak sembang lama..just guraw2 kasar je...hehe

sampai rumah aku baring...dengan peluh yang banyak...sedar tak sedar aku terlelap..bangun2 dah jam 9.30 pagi...wahahaha

aku punya kelas start jam 10.15 pagi...aduhh...nak meredah jalan Jem lagi..nak menuju ke kalang tu dah la satu bala..hehehe

tapi sampai je aku terus berlari..sampai depan Delta..terserempak dengan Yana..dia nampak macam sakit..tapi aku dah terlewat aku just tegur macam tu je..dia sempat cakap "blajar ajin2 ea..."
waa...aku dengar da macam orang tak bermaya je...hurm...aku berlari naik ke tingkat 3 dan aku tengok...

KELAS PENUH...!!

aduh...!!!

betapa penat aku berlari..meredah jalan Jem dengan penuh gaya dan kemachoan terunggul..
sampai2 kelas penuh...
aduhhh....sakitnya hati...
aku taw baik aku sembang dengan Yana lama2..hea...

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin