Salam Ramadhan

assalamualaikum...

pertama sekali nak ucapkan salam ramadhan..
hehehe

senang saje..
sebenarnya takde idea tentang apa nak tulis..cuma baru2 ni ada terbaca tentang rahsia sujud dari fowarded e-mail..
memang bagus la sape yang buat tu..
insyaAllah ada masa aku tulis tentang rahsia sujud..

nak kena buat research skit tentang tu..sebab rahsianya dari perspektif sains..

so untuk post akan datang ialah tentang rahsia sujud..
saje je nak cakap...hehehe

aku pun dah lama tak ber'online' sebab kebelakangan ni asyik sakit aje..

demam yang hari tu pun belum nak kebah..masih batuk2 dan selesema..
nak kata H1N1 takde pun sebab aku masih hidup sampai hari ni..
hehehe

mungkin proses nak pulihkan imuniti kot..
aku pun dah lama tak sakit..
sekali datang penyakit..naik gila jadinya..

mana tak..dah 2 minggu aku tak datang sekolah..
campur cuti sekolah jadi 3 minggu..
bila buat latihan,tulisan jadi cakar ayam..
kalah ayam punya tulisan...

aduh..duduk rumah tak tau nak buat ape..
just ulang kaji sikit2 je..
tu pun masuk minit yang ke-15..aku mula jelajah ke alam mimpi..
hehehe

bila nak berubah..SPM tak lama lagi..
aku...masih bermimpi..

sejak dua menjak ni..selalu ber'sms' dengan Zairi..teman yang aku jumpa masa kem jati diri pendakwah muda dulu..
aku jumpa dia sebelum tu masa kuiz tasawwur Islam..
dia dapat masuk pusingan akhir..sedangkan aku...
terkandas sebelum bertarung..hehehe

dia ada ajak pergi ke Kelantan lepas SPM nanti..
InsyaAllah..nak melawat Tok Guru katanya..

bagi aku..boleh saje...nanti aku kumpul duit banyak2 boleh ler kita pergi..hehehe

tah ape yang aku mengarut ni...
ok la..tratata (ayat si lone ranger)

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin