Kenapa Aku..??

assalamualaikum...

semalam...
ikut kakak ke shah alam...
cari barang untuk hantaran kepada bakal kakak ipar..InsyaAllah...
balik...
text lone ranger...
tentang ya'jud dan ma'jud yang dari bangsa scytia...

kata si lone ranger...
dalam game Rome Total War..
dia telah kalahkan seluruh bangsa scytia...
hah..??
maksudnya...

lembik betul bangsa scytia..
huh..

ko ni...
itukan cuma game...
sedangkan historical battle pun takde cerita diorang..
blablabla...

pape je lar...
malam...
peminat misteri call..
tak sempat nak habis cakap...bateri dah kong..
dia call sebab...
tentang kes aku kena hina dekat blog syafiq..
hah..?
aku..??
why me..??

stop..!!
biar aku baca dulu...


leong kok fu~: syafiq ni ... bukan saya nak hine kau , tetapi apa yang mereka cakap ni betul la .u ni kan , ada macam takde ... dah lah exam tiru . takde apa nak cakap la ... nanti u cakap nak report polis pula ...
1 Aug 09, 22:10
peter: for real people tat wrote those comments......can u plz respect others and stop using thier name....
1 Aug 09, 22:08
real jee bon: don simply use my name to comment syafiq
1 Aug 09, 22:05
peter: pls don use my name write any comment.....thx....
1 Aug 09, 13:22
real husna: to all bebudak yg gne name aku kutok syapiq tak selamatla korang..YAHUDI HINA!!!!!go to hell!!korang la baru anjing yang sebenar!!ANJING HIDUNG KHINZIRR!!!
1 Aug 09, 10:40
andy: no comment... tak tau nak cakap apa.
31 Jul 09, 23:01
hong poh: syafiq memang babi betol...tak layak jadi melayu...malukan allah saja...pergi jadi babi,,,sampah masyaraakat
31 Jul 09, 23:00
subash: syafiq cibai...
31 Jul 09, 22:59
peter: syafiq memang hamsap ...selalu tengok pn hasinan punya seluar dalam...saya mendapati hari tu..
31 Jul 09, 22:57
mugheelan: syafiq ialah babi melayu ...hahaha...
31 Jul 09, 22:56
jee bon: kamu semua betul..syafiq memang pengampu...
31 Jul 09, 22:56
Segagah Patriotisme: Di sini saya ingin beritahu kepada saudara Syafiq bahawa "Shee Wei" itu bukan Segagah Patriotisme. Segala kesulitan amat dikesali
31 Jul 09, 22:55
jee bon: wau banyak orang cakap ni...
31 Jul 09, 22:54
sumanrag: sampah masyarakat
31 Jul 09, 22:54
husna: afif syafiq memalukan melayu...pergi matilah ..jadi babi lah,,,pukimak ,,,tak guna
31 Jul 09, 22:51
smkdh: afif pergi matilah,memang pengampu...
31 Jul 09, 22:50
smkdh: syafiq,disini saya memohon dengan allah agar kau tau insaf lah...jika tidak saya akan jadikan kau babi melayu
31 Jul 09, 22:48
cine: yala, afif n amrishah memang anjing...sampah masyarakat...kurang ajar..ibu bapa tak ajar punya
31 Jul 09, 22:46
hong kok: afif memang anjing syafiq,,setiap hari lap syafiq punya lanjiao..kau jangan jadi melayu la,kau pergi jadi babi comel...
hong kok: syafiq pukimak betol...bukan lelaki
31 Jul 09, 22:40
hong kok: lu jangan jadi melayu la ...malu betul...saya tengok kau punya rupa lagi sesuai jadi babi...betol tu
31 Jul 09, 22:38
hong kok: syafiq,kau selalu cakap cine babi , tapi kau sendiri makan babi pula,saya tengok kau makan bah kut teh le..kenapa lu sebagai melayu,tapi makan babi pula?kau memang melayu yang tak guna.
31 Jul 09, 22:35
shee way: ya allah ,ampunkanlah syafiq,walaupun dia berdosa,tapi allah jangan salahkannya,kerana binatang tak ada otak,,ampunkanlah dia,,,,thx allah ...amin
31 Jul 09, 22:32
pelajar smkdh: syafiq ah... lu insaflah..jangan jadi sampah masyarakat...lkau lebih sesuai jadi babi ...betul tu
31 Jul 09, 22:30
theenaven: syafiq memang anging sekolah,suka mengampu cikgu ,cakap tau , buat tak tau memang babi betol
31 Jul 09, 22:28
shee way: syafiq memang sampah masyarakat



huh..!!budak kelas aku..
ada plak tu panggil aku anjing suruhan..
siap hina melayu lagi...
wah...
ganas...

tak takut ke kena 2B..??
ape tu..??
Banned n Blasah..!!

huh..!!
aku boleh trace diorang ni..
masalahnya..!!
dapat alamat cyber cafe..
dekat Pusat I.T MPK plak tu..!!
PANDAI KORANG YE..!!

takpe..
disini aku war2 kan..

sesiapa sahaja yang masih tak berpuas hati dengan aku..
tak kira dalam segala apa jenis masalah..
boleh datang terus face to face..
tak susah...
kelas aku korang tahu...
no phone aku korang tahu...

nak jumpa..??
nak buat appoinment..??
nak buat rundingan meja bulat..??
atau nak buat rundingan tutup meja..??
atau nak brutal skit...
nak rundingan bawah meja..??
atas meja..??
atas kerusi..??
hujung tali..??(ape tu..??)
hujung pedang..??
mana2 saje..
aku boleh set kan...

tapi jangan datang terus maki...
bagi salam dulu...

atau aku bercakap terus guna kaki..(macam hebat)..

kepada yang dah komen kat blog syafiq..
aku akan cari korang...
dah la I.P address same je semua..
nama berbeza-beza pulak...
nampak sangat orang tu menyamar...
PONDAN..!!

kawan2...
orang seperti ini kita panggil sebagai golongan mak nyah lorong cungah..!!
kerana apa..??
hanya berani berkata...
cakap depan2 la kalau berani..

sedangkan mak nyah kalau di ganggu periuk nasi dia pun...
belum tentu orang yang ganggu tu selamat...

hidup mau berani..
tapi kalau berani saje tak cukup...
berani cakap belakang...
buat ape..??
cuba jadi macam si Jebat..

walau derhaka..
dia ada matlamat dan berani...
berani kerana benar...

kalau rasa korang benar...!!
silakan...
ruangan bersuara masih terbuka..


"innallah ha ma'assobirin..."

"sesungguhnya Allah bersama dengan orang yang sabar.."


p/s:to leong kok foo...i know u not gonna say that..
i know ur internet name already lor...
so u not in my list..
chill dude..

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin