20 Dolar ada maksud tersirat..??

assalamualaikum...

sebelum nak tulis cerita ni aku dah pikir banyak kali gak..apa pandangan orang bila baca tentang benda pelik tapi benar ni...tapi bila pikir2 balik...aku buat blog ni nak ceritakan kehidupan tentang aku yang tak berapa sepesel tapi nak tonjolkan diri aku ditengah-tengah dunia siber yang teramat-amat dan amat lar luasnya...


okeh...cerita ni aku dapat masa kat umah paksu aku...aku terjumpa buku nih kat dalam bilik anak dia..so baca punya baca...tetiba aku terjumpa satu tajuk yang sama dengan tajuk kita kali ni...

betul ke USD 20 ada maksud tersirat..??
betul...tak tawu lar kebetulan ke apa ke tapi ini la apa yang aku dapat...korang2 nak trima ke tak ke ini hanya pandangan aku jer...jangan nak komplen...kalau tak puas hati (alt+F4) please.....

so korang2 perhatikan gambar2 yang aku amik ni....kalau korang ada duit 20 dolar ni boley la buat sendiri...dan perhatikan sendiri...

menurut buku tu..tragedi WTC runtuh tu pada 11 september..semua orang pun taw...tap cuba korang buat (11+9=20)...so duit 20 dolar ler yang digunakan...


korang lipat cam nih....
pastu pandai2 le buat sampai jadi camni....

(perhatikan dalam bulatan WTC tengah terbakar)

yang ni gambar pentagon tengah terbakar...



so pe lagi try lar buat...duit 20 dolar ni pun paksu aku bagi...hehehe...aku cakap nak tunjuk kat ayah...mase aku tunkuk ada ke patut ayah aku cakap..."eley..bek pegi tukar duit ni kat money changer...skang ni duit USD tengah jatuh...sok2 tak laku cm duit indon padan muka...bek pegi tukar cepat.."
dalam ati aku...tuhan sajerp yang taw...aku tebalkan muka mintak kat paksu nak tunjuk kat dia dia slamber badak jer cakap camtuh...hampeh3.......

arh....lantak lar....layan jer...

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin