Aku Sekolah dan Kawan2....

assalamualaikum...

hari ni masih lagi sekolah...aku seperti biasa..memalaskan diri untuk bangun..hehe...semalam tido gler awal..tapi bgun still malas2 lagi...urm...semalam najmie ngamuk pe tah..pastu fitnah2 aku lagi...skit tol ati..da tolong lagi maw bising..huh..!!

pagi ni aku pegi cam biasa (jalan kaki...sebelum ni nek moto ngan najmie..)...wargh...najmie da pegy china ni aku rasa cam aku sensorang kat dunia nih...kalau kuar sensorang..tengok wayang sensorang..pegi joging sensorang...wargh...letey seyh jalan kaki nih...rsa nya kalau ada lesen..da lama aku bli moto n merempit pepagi...hehehe

pagi tadi aku nampak fatin..hurm da lama tak nampak..semenjak last aku marah2 dia...malas aku nak tunggu...so menapak ler 5 minit ke sekolah...sampai jer terus masuk dewan..kali ni aku da pakat ngan nazli nak lepak kat luar...kat mn lagi...kalau tak ke surau ke bilik SPBT la...skali tetiba nama n beberapa lagi member aku dipanggil...
owh...rupa2 nya...nazli da prepair nak meloloskan diri cara halal..dia kasi nama kitorang kat cikgu kat perhimpunan tu..dia cakap kitorang ada tugas..wah..aku rasa dunia aku yang punya...

aku sebenarnya da serik duduk dalam dewan...dengan kurang O2 nya...hehehe...
kekadang orang sampai semput la duduk dalam tuh...aku paling benci bila dah lama2 dalam tuh mula la skit pinggang,skit belakang,kaki kebas...dan macam2 lagi sakit lar...huh...

tapi ari ni bila da dapat kuar tuh yang gumbira hati ni semacam jerp...
tapi tak lama..sampai bilik SPBT kitorang lepak jap dalam 5 mint..pastuh cikgu datang...terus betul2 kena bt keje...aduiiyai....arh...lebih baik buat keje dari duk dalam dewan yang menyakitkan ati tuh...

kitorang setel keje lepas kol 10 pagi...kitorang pun pegi ler rehat...tapi..aku puasa...ah..lantak la...ta payah makan...amik bau jer cukup...da abis tengok member2 aku melantak nasi dan segala isinya..kitorang sambung tugas balik...sambung keje sampai kol 12 lebih..urm hari ni happy skit dari smalam..tapi keje lebey laju..ari ni budak form 5 ngan form 3 amik buku...ahh...lantak la korang...

ari ni aku ngan husna keje kat blakang...tukang amik buku..pastuh pass pade orang kat depan...kitorang bila da masuk ayer...mula ler melalak...sambil buat keje sambil nyanyi lagu2 slow rock...member2 lain yang kat depan da start buat muka...mana taknya..memula aku practice aku pnya tarranum..pastuh husna cam tak layan...dia start bukak lagu band putra...kitorang melalak ler...
tak lama..aku tengok nazrul da masam..kitorang buat tak tahu jer...pastu datang wan dia bantainya lagu bittersweet "capital E"..wah..melawan budak nih...orang nyanyi slow rock dia bantai band indie plak....ahh...lantak lar...
janji ilang tensyen haku...
aku tak tunggu lama..aku kasi signel kat husnah suro tuakr lagu..husna pun apa lagi..kuarkan lagu hikmat dia...band BPR "air mata jernih"..nyanyi punya nyanyi...aku ter buat slack....part chorus tuh aku tibai high key...terus pecah sore..hah pe lagi kena gelak ler....

aduh...malu aku...
tapi takpe...bak kate abg sedara aku 'pak ya'.."buat tak tahu jer.."

esok yang mendatang tak tawu pe lagi...ari ni memang best...
yang t6ak bestnye..balik2 dapat mesej dari najmie...aku sakit ati betull...ada ke patut dia cakp aku fitnah dia... huh..seb bek aku sabar...


0 comments:

Blog Widget by LinkWithin