Boikot ler..Pe lagi Tunggu...!!!!

assalamualaikum...

hari ni aku terasa keletihan yang melampau..selalu tak pernah pun cam ni..hurm2..pagi tadi..lepas solat subuh..aku lelap ler balik..pukul 7.30 kena bangun..pagi ni ada latihan silat..urm..rasanya hampir 5 bulan aku tinggalkan dunia silat nih tanpa latihan..so bile mula berlatih balik..badan dah mula rasa lemau..

tengah hari..aku pegi tusyen kat Klang..kat Delta ler...aku amik kelas Biology..dalam kelas pun tak bley fokus..mengantuk betul..

masa balik ngan Rafiq,kitorang singgah centrepoint..tetiba aku dapat panggilan dari Paksu aku..jarang paksu tepon aku kalau bukan musim cuti nih..hurm..sebenarnya..sebelum tu aku ada tepon dia dulu...tapi tak berangkat..aku ingat nak tanya dia nak beli tak antivirus..hurm...skali dia tepon balik..harus...

aku pun angkat ler...dia cakap nanti bukak e-mail..dia ada something nak bagi aku...so malam ni baru la aku terajin nak men komputer...

bile aku bukak e-mail tadi..terkeZut bukan kepalang...sampai nak terlompat aku..kisahnya...

CocaCola Hina Islam..??
memula aku buat tak heran dulu..tapi bila dah tengok gambar tu..aku mula terkejut..bukan pe..sebelum ni pun pernah dengar tentang ni..tapi tak pernah tengok bukti..aku pikir masa tu orang yang bagi tawu ni..sembang kosong..tapi...aku silap rupanya..

selama ni..korang dok minum air coca cola tu...langsung tak pernah terpikir pun yang diorang berani buat macam nih..aku tak tahu la..gambar ni edit mahupun asli..namun..kalau dah buat macam ni..betul menghina..aku yang tak tahan bila ada....arh...korang tengok la sendiri..!!!!

kalau korng perasan..dalam bulat tuh ada satu lambang yang
tertera kalimah Allah terbalik..
tulisan cocacola plak bila di terbalikkan akan membentuk
perkataan arab "lam muhammad,lam makkah"...maksudnya..
TIADA MUHAMMAD,TIADA MAKKAH

yang ni paling sakit hati..orang sedang sujud dijadikan ibarat
botol2 bersusun...



so korang sendiri paham..pe lagi boikot lar...lagi pun cocacola ni barangan Amareka...kita kena boikot..bagi menjamin supaya mereka tidak lagi berani membuat perkara2 terkutuk seperti ini...

'AllahuAkbar..!!!'

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin