Sepatutnya Semalam

Assalamualaikum

Aku sedar sepatutnya aku mulai membayar denda dengan hubungi si dia semalam iaitu 17/10/2012.
Ini kerana denda yang aku hadapi sepatutnya tidak boleh hubungi si dia sejak dari seminggu lepas. Ini adalah hasil dari denda kerana hubungi si dia sebelum hari jumaat tiba.

Tapi kenapa aku tak hubungi si dia semalam? Sedangkan dia ada hubungi aku. Kenapa? jeng jeng jeng

Thehehee :D

Bukan apa. Semalam sedikit sibuk dan balik dari kerja terlalu letih dan terus lelapkan mata. Masa aku terjaga untuk qiam, aku perasan ada mesej dari si dia. Tapi aku tabahkan hati tak balas. Semata mata kerana si dia batalkan denda hari tu dan jumaat belum menjelma. InsyaAllah.. Malam ni lepas balik dari kerja nak tido lewat lewat dan tunggu sampai pukul 12 dah hubungi dia :D

InsyaAllah moga Allah mudahkan proses pengenalan ni :)

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin