Anak Buah Ayah Cik

kacak tak saya? xD
Nama Saya Nabeeha. Saya budak manja dan kerek. sekian~


 Assalamualaikum.

Ahli baru dalam keluarga kami bertambah lagi. Bermula dengan Nur Nabeeha anak kak cik dan sekarang Arrazi anak akak Nurul.

Ye awak. Arrazi.

kenapa bukan fatih? Sebab kakak tiba tiba berubah hati dan taknak berikan nama Alfatih tu. Tapi jangan risau. Saya tetap bangga panggil Arrazi sebagai Fatih. Sebab kali pertama saya jumpa Fatih, dan sebutkan nama Fatih, dia tersenyum. Senyuman yang boleh menggegarkan jiwa. Senyuman dia saja buat hilang semua keletihan, rasa nak demam dan segala penyakit yang ada sebelumnya.

Mungkin boleh diberikan pada pesakit kencing manis dan darah tinggi. Moga ada kesembuhan pada mereka :p






Kak Long melawat Adik dia baru lepas keluar labour room :D

Si kuku runcing Fatih @ Arrazi - Ada bakat main gitar macam ayah cik dia :)

Sedang dicukurkan rambut oleh Tok Njang :)

Fatih baru keluar labour room

Nur Nabeeha - Manja itu sifat saya. Kau jangan nak mengada ngada tak mau layan!

Yunabeehalis Zaraii~

Model gigi takda~

Nur Nabeeha - Pelakon watak mengada ngada manja. Bila menangis, masuk kereta, kompom ketawa balik -__-"

Pak Lang Faiz dan Ayah Fatih ( Ayah Wan) baru gilir gilir azankan :)

Pak Lang Faiz belikan baju besar x)

Ini totally bukan anak anak wa hokey!

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin