Sekadar Yang Aku Mampu

assalamualaikum

Hari lahir kau? nak hadiah? cakap je hadiah apa kau nak. InsyaAllah :)

nak handphone baru? nak lappy baru? nak kereta nissan GTR? nak Honda CBR? insyaAllah..

InsyaAllah malam ni aku terjaga dari tidur dan qiam. Masa tu nanti aku doakan moga Allah mudahkan kau dapat semua yang kau nak.

Bila kau ada impian, kau ada matlamat. Bila ada matlamat, kau kena usaha untuk matlamat. Bila usaha, Allah pasti akan bagi punya lah. Sebab kita dah usaha. Doa, Usaha, Ikhtiar, Tawakkal dan Doa balik.

Ini kan yang islam ajar? supaya nanti, bila kau dapat, kau akan hargai :)

tapi kita kena ingat.

bila saja menjelang hari lahir, membuktikan kita semakin hari meningkat umurnya.

betul?

memang betul pun! dan kita tak boleh lupa juga, semakin kita pendek umur satu hari.

Betul? Kenapa diam? thehehehe :D

Oleh itu, jadikan impian kita satu langkah menuju syurga. Dalam syurga nanti, jangan lupa minta Nissan GTR untuk aku satu. Parking siap siap kat depan pintu syurga. Mana lah tahu rezeki aku kena hadapi neraka dulu.

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin